En liten bokanmeldelse og oppdatering på min egen.

Jeg har skrevet nesten en hel side i word nå, tenker jeg bruker kvelden på å gå over det, for å gjøre justeringer om jeg ser det trengs. Så poster jeg det jeg har i morgen :) #spent

Som en person som er så glad i å skrive, er jeg også veldig glad i å lese. Jeg tror faktisk at ved å lese mye, nærer jeg underbevistheten min med små tips til hvordan å skrive bra. Tenker spesielt på formuleringer og slikt, men også selve oppbygningen til en story. For ikke å snakke om treningen du gir fantasien din. Ordene du leser lager et slags bilde oppe i hodet ditt, og nettop det bildet kan være så forskjellig fra person til person som leser. Det er det jeg synes er mest spennende med bøker, at du på et vis er med på å lage bildet fortelleren skildrer.

Jeg har akkurat blitt ferdig med å lese boken Kjære søster skrevet av Jane Lovering, og jeg må bare si det var en følelsmessig berg og dal-bane for min del. Jeg har grått, kjent forelskelse, følt dype mislikelser for så igjen å bli fylt med håp. På et tidspunkt gikk jeg i ren sjokktilstand. Det var åverhode ikke dette jeg hadde ventet da jeg kjøpte boken. Men det var absolutt på en god måte, boken var bedre en jeg hadde sett for meg. Er glad jeg kjøpte boken for den kommer jeg til å lese igjen og igjen, helt fantastisk! Anbefaler den på det sterkeste!

#bok #anmeldelse #personlig